Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
03
май
2023

Психологиялық көмек

N64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп -гимназиясы Ата-аналарының назарына!
"Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі № 451 Заңы балаға қатысты интернет ресурстарда кибербуллинг фактілерін қарау мәселелері бойынша 18-4 баппен толықтырғандығы жөнінде , аталған Заңның аясында 18-4 1 тармағына сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2022 жылы 6 қыркүйектегі №365 бұйрығымен "Сараптама тобын құру, сондай-ақ балаға қатысты кибербуллинг фактілері бойынша өтініш қарау қағидалары" бекітілгендігі туралы хабар етеді.
1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар
2-бап. Сөз, ақпаратты алу және тарату бостандығы
2-1-бап. Бұқаралық ақпарат құралдары қызметінің негізгі қағидаттары
3-бап. Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі
4-бап. Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңдары
4-1-бап. Бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік реттеу
4-2-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы құзыреті
18-бап. Ресми хабарлар
18-1-бап. Ресми хабарларға кірмейтін ақпаратты беру туралы
18-2-бап. Міндетті хабарлар
18-3-бап. Бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара іс-қимыл жасау жөніндегі уәкілетті тұлға (бөлімше)
18-4-бап. Интернет-ресурстардағы балаға қатысты кибербуллинг фактілерін қарау мәселелері бойынша өтініштер
Бала қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ата-аналарға кеңес
Балаларыңызға кибербуллинг туралы айтыңыз. Кибербуллингтің не екенін біле отырып, сіздің балаңыз оны оңай тани алады.
Балаларыңызбен ашық және жиі сөйлесіңіз. Балаларыңызбен бұзақылық туралы көбірек сөйлескен сайын, олар оны көретіндерін немесе бастан кешіргендерін айту оңайырақ болады. Күнделікті балаларыңыздың мектептегі және интернеттегі уақыты туралы сұраңыз. Олардың сабақтары мен іс-әрекеттері туралы ғана емес, олардың сезімдері туралы да сұраңыз.
Балаңызға кибербуллингпен күресте үлгі болуға көмектесіңіз. Кибербуллингке үш қатысушы қатысады: жәбірленуші, кибербулинг субъекті және куәгерлер. Тіпті балалар кибербулинг құрбаны болмаса да, олар өз құрбыларына сыйлы және мейірімді бола отырып, кибербұзушылықтың алдын алуда маңызды рөл атқара алады. Егер бала кибербуллингтің куәгері болса, онда ол жәбірленушіге араша түсіп, қолдау көрсете алады және мұндай әрекеттерді көпшілік алдында айыптай алады.
Балаңыздың өзіне деген сенімділігін дамытуға көмектесіңіз. Балаңызды сүйікті іс-шараларға жазылуға, өз қоғамыңыздағы сүйікті іс-шараларға қосылуға шақырыңыз. Бұл сонымен бірге сенімділікті арттыруға, сондай-ақ мүдделері ортақ достар тобын құруға көмектеседі.
Олар үшін үлгі болыңыз. Балаңызға басқа балалар мен ересектерге мейірімді және құрметпен қараудың маңыздылығын айналаңыздағы адамдармен, оның ішінде зорлық-зомбылық көрген адамға қолдау көрсету арқылы көрсетіңіз. Балалар ата-аналарына қарайды және олардың мінез-құлықтарын көбінесе өздерінің іс-әрекеттерінде болжайды.
Олардың интернеттегі тәжірибесінің бір бөлігі болыңыз. Балаңыз қолданатын онлайн-платформаларды қарап шығыңыз. Оған интернетте кездесетін түрлі тәуекелдер туралы ескертіңіз.
Баланың кибербуллингпен айналысып жатқанын қалай тануға болады?
Мұқият бақылаңыз. Балалардың эмоционалды жағдайын мұқият қарастырыңыз, өйткені олардың кейбіреулері мазасызданып қиналуы мүмкін.
Назар аударатын белгілер:
Мектепке барудан немесе аулаға шығудан қорқу
Баладағы мазасыздық және толқу
Мектептегі немесе сырттағы достар аз
Достардың кенеттен жоғалуы
Киімнің, электрониканың немесе басқа жеке заттардың жоғалуы
Оқу үлгерімі төмен
Олар көбіне ақша сұрайды
Сабақты босату немесе мектептен үйге қайтуға рұқсат сұрау
Үлкендермен жақын болуға тырысу
Нашар ұйқы және жаман армандар
Шағымдары: бас ауруы, іштің ауыруы немесе басқа физикалық аурулар
Интернетте болғаннан кейін жаман көңіл-күй
Ерекше тұйық болып қалады, әсіресе интернеттегі тәжірибеге келгенде
Балаларға арналған кеңестер
Желіде болған кезде сыпайы және мейірімді болыңыз. Өз құрдастарыңа жағымды хабарламалар, күлімсіреу немесе бестік жіберу арқылы қолдау көрсетіңіз
Параметрлеріңізді және парольдеріңізді тексеріңіз: сіздің пароліңіз 12345 ме? Сіз мұны досыңызбен бөлістіңіз бе? Желіде не орналастырғаныңызды кім көре алады? Құпиялылық параметрлерін соңғы рет қашан қарадыңыз
Бұл туралы сөйлесіңіз. Егер сіз өзіңізді қорлап жатқанды сезінсеңіз, сіз кибербуллингтің құрбаны екеніңізді сезсеңіз, сенімді адамыңызға хабарласыңыз.
Қолдау көрсету. Егер біреудің қорлық көргенін көрдім деп ойласаңыз, ол туралы үндемей қалмаңыз. Сол адамға хабарласып, қолдауыңызды көрсетіңіз. Сіздің сөздеріңіз өзгерте алады
Егер сіздің біреуге деген мінез-құлқыңыз бұзақылық санатына жатады деп ойласаңыз, өзгертулер енгізе аласыз. Бұзақылықты тоқтатыңыз. Тоқтатып, біреуден қолдау сұраңыз. Мейірімді бол, бүгінгі күннің кейіпкері бол
Достардың өтінішін қабылдамас бұрын, олардың профилін қарап, олардың кім екенін анықтауға тырысу керек. Есіңізде болсын, кейде адамдар өздерін жоқ адам етіп көрсетеді және олардың шындықты айтып жатқанын білу қиын.
Сіздердің ортақ достарыңыз бар ма? Сіз бір қаладансыз ба? Достардың кездейсоқ өтініштерін қабылдау қажет деп санамаңыз. Құпиялылық параметрлерін тексеріңіз, сондықтан сіз білмейтін адамдар сіз көрсеткіңіз келмейтін ақпаратты көрмейді
Өсектерді таратпаңыз, зиянды немесе ұятты оқиғалармен , фотосуреттермен бөліспеңіз. Бір адамға зиянсыз әзіл болып көрінуі басқаларға қатты ренжітуі мүмкін.
«Жіберу» батырмасын басар алдында екі рет ойланыңыз, әсіресе егер сіз ренжісеңіз немесе ашулансаңыз. Сіз хабарламаны, фотосуретті немесе бейнені бөліскеннен кейін, оған не болатынын бақылау қиын. Бұл әрекетті қайтару мүмкін емес.

https://www.facebook.com/100019821242308/videos/624839729455601/


Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив