23
ноябрь
2023
Пердебекова Асем. Республикалық әдістемелік құрал.
Бұл жұмысты жазуда Қазақстандық педагогика
ғылымындағы, әсіресе оның дидактика саласындағы, сондай-ақ білім мазмұнын
іріктеу ұстанымдары; оқытудың ұйымдастыру формалары; оқытудың әдіс —
тәсілдері; дүниежүзілік халық ағарту саласында өзгерістер мен жаңа бағыттар
ескерілді; мектептерде жүргізген зерттеу жұмыстарының нәтижелері, алдыңғы
қатарлы озат мұғалімдердің тәжірибелері осы жұмысқа арқау болды. (6)
Тың тақырып бойынша жазылып отырғандықтан бұл жұмыстың та-
рихи әдістемелік сипаты бар, яғни мұнда оқыту теориясы мен әдістемесі
мәселелерімен қатар,
Мектептерде пәндерді оқыту тәжірибесінде, сондай-ақ мерзімді педагогикалық
баспасөзде ақпараттық технологияны пайдалану, интерактивті әдістер сияқты
оқытуды ұйымдастыру мен әдістерінде де жаңашылдық кездеседі. Оқу-
әдістемелік мекемелердің, жоғары оқу орындарының кафедраларының, халыққа
білім беру саласының облыстық, қалалық, аудандық мекемелері мен облыстық
педагог кадрлардың білімін жетілдіру институттарының, ондағы мектептердің
қатысуымен жүзеге асырылды.
Жұмыстың құрылымы: іздену жұмысы кіріспеден, екі тараудан,
қорытындыдан және пайдаланған әдебиеттер тізімінен тұрады.
І-тарауда Әлемдік білім жүйесіндегі технологиялық үрдістегі
педагогикалық технологияның ұғымы.
ІІ- тарауда Оңтүстік Қазақстан мектептеріндегі жаңа технологияларды
пайдалану жолдары

ғылымындағы, әсіресе оның дидактика саласындағы, сондай-ақ білім мазмұнын
іріктеу ұстанымдары; оқытудың ұйымдастыру формалары; оқытудың әдіс —
тәсілдері; дүниежүзілік халық ағарту саласында өзгерістер мен жаңа бағыттар
ескерілді; мектептерде жүргізген зерттеу жұмыстарының нәтижелері, алдыңғы
қатарлы озат мұғалімдердің тәжірибелері осы жұмысқа арқау болды. (6)
Тың тақырып бойынша жазылып отырғандықтан бұл жұмыстың та-
рихи әдістемелік сипаты бар, яғни мұнда оқыту теориясы мен әдістемесі
мәселелерімен қатар,
Мектептерде пәндерді оқыту тәжірибесінде, сондай-ақ мерзімді педагогикалық
баспасөзде ақпараттық технологияны пайдалану, интерактивті әдістер сияқты
оқытуды ұйымдастыру мен әдістерінде де жаңашылдық кездеседі. Оқу-
әдістемелік мекемелердің, жоғары оқу орындарының кафедраларының, халыққа
білім беру саласының облыстық, қалалық, аудандық мекемелері мен облыстық
педагог кадрлардың білімін жетілдіру институттарының, ондағы мектептердің
қатысуымен жүзеге асырылды.
Жұмыстың құрылымы: іздену жұмысы кіріспеден, екі тараудан,
қорытындыдан және пайдаланған әдебиеттер тізімінен тұрады.
І-тарауда Әлемдік білім жүйесіндегі технологиялық үрдістегі
педагогикалық технологияның ұғымы.
ІІ- тарауда Оңтүстік Қазақстан мектептеріндегі жаңа технологияларды
пайдалану жолдары
