Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
20
октябрь
2025

2025-2026 оқу жылы 0-дік бақылау 8-11 сынып


Ж.Аймауытов атындағы №64 мектеп –гимназияның математика пәнінен алынған сынама  бақылау жұмысының нәтижесі 

2025-2026 оқу жылы




Қ/с

Сыныбы

Барлығы

Жазғаны

Бағалар

Үлгерім

Сапасы

Орта балы

Пән мұғалімі

5

4

3

2

1

8 «А»

24

22

3

8

10

1

95

50

3.6

Эралиева С.А.

2

8 «Ә»

24

20

0

9

9

2

90

45

3,4

Эралиева С.А.

3

8 «Б»

22

20

1

9

8

2

90

50

3,5

Эралиева С.А.

4

8 «В»

24

24

2

9

11

2

92

46

3,5

Эралиева С.А.

5

8 «Г»

24

22

0

10

10

2

92

42

3,6

Бердимуратова А.Б.

6

8 «Ғ»

23

21

0

10

9

2

91

43

3,6

Бердимуратова А.Б.

7

8 «Д»

21

20

0

9

9

2

90

43

3,4

Бердимуратова А.Б.



162

149

6

64

66

13

91,4

45,6

3,5


1

9 «А»

23

22

1

9

11

1

95

45

3,4

Жакыпбекова А.Т.

2

9 «Ә»

21

20

2

7

10

1

95

45

3,5

Жакыпбекова А.Т

3

9 «Б»

24

23

2

9

10

2

91

47

3,4

Жакыпбекова А.Т

4

9 «В»

24

24

2

9

11

2

91

46

3,4

Жакыпбекова А.Т

5

9 «Г»

19

19

-

7

9

3

84

37

3,2

Жақып Н.

6

9 «Ғ»

19

17

1

7

8

1

94

47

3.5

Тусиббекова А.И.



130

125

8

48

59

10

92

45

3,4


1

10 «А»

24

23

4

7

11

1

95

50

3,6

Мамытова Р.Е.

2

10 «Ә»

22

21

2

8

10

1

95

47

3,5

Тусиббекова А.И.

3

10 «Б»

20

17

2

6

8

1

95

47

3,5

Мамытова Р.Е.

4

10 «В»

20

18

3

5

9

1

95

44

3,5

Мамытова Р.Е.

5

10 «Г»

20

19

2

7

9

1

95

45

3,4

Мамытова Р.Е.



106

98

13

33

47

5

95

47

3,4


1

11 «А»

22

19

2

6

9

2

89

42

3,7

Сартаева К.Ж.

2

11 «Ә»

19

18

2

6

8

2

89

44

3,7

Сартаева К.Ж.

3

11 «Б»

24

22

1

8

10

3

86

40

3,3

Сартаева К.Ж.



65

59

5

20

27

7

88

42

3,1



8-11

463

431

32

165

199

35

92

46

3,4

















































№64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназияның 5-қыркүйектегі   №509 бұйрығына сәйкес 2025-2026 оқу жылындағы қыркүйек айының  15.09-19.09.2025ж күндері аралығында8-11 сынып оқушыларынан математика пәні бойынша  білім сапасын анықтау мақсатында жылдық жоспар бойынша диагностикалық анализ жасау үшін   алынған бақылау  жұмысының  анықтамасы.


8 «А» сыныбында «1» бағасын алған оқушылар:Cадыков Ильяс

8 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар:Сәрсенбек Аягөз, Рахым Аңсар

8 «Б» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Тілес Ақжан, Ерболқызы Адина

8 «В» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Шәріп Әлинұр, Ермекбай Бексұлтан

8 «Г» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Дауренбек Д, Ильяс Д

8 «Ғ» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар:  Муханбедияр И, Абилда А

8 «Д» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Карибай Н, Амин Н



                        
 
 










9 «А» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Асанбай Рамазан

9 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Сайбек Нұран

9 «Б» сыныбында «1» бағасын алған оқушылар: Өербай Нұрмұхамед, Халчаев Алихан

9 «В» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Құттыбай Бақыткелді, Эсалиев Алдияр

9 «Г» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Абзелбек Заманбек, Даулет Мейіржан, Нұрлан Тимур

9 «Ғ» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Сейдрасил Нұрсайын



















10 «А» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар:Ашимов Нұрол

10 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Алтынбеков Райымбек

10 «Б» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Ырымбай Айда

10 «В» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Батыр Заманбек

10 «Г» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Әдумүтәліп Райымбек


















11 «А» сыныбында «2» бағасын алған оқушыларӘбдіғаппар Әділбек, Жаниярұлы Асылжан

11 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Сапар Бекасыл, Нұрланқызы Шолпан

11 «Б» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Мұрат Айсу, Ағабек Азамат, Аманбай Қадір



















Жіберілген негізгі қателер:

8 сыныптарда жіберілген қателер: теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу, сандар қатарының абсолютті және салыстырмалы жиілігін табу.

9 сыныптарда жіберілген қателер: құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру, квадраттық функция және оның графигі, теңсіздіктер жүйесін шешу, мәтінді есептерді шығару.

10 сыныптарда жіберілген негізгі қателер: арифметикалық прогрессия,  тригонометриялық өрнектерді ықшамдау, синустар теоремасын қолданып есептер шығару.


11 сыныптарда жіберілген негізгі қателер: функцияның анықталу және мәндерінің облысы, кері функция, тригонометриялық теңдеу және теңсіздік, ықтималдықтар, шек, туынды, жанаманың теңдеуі, математикалық күтім, функцияның экстремумдары.


Қорытынды: 

Оқушылармен өтілген тақырыптар бойынша шолу жасау . 

Оқушылармен тақырыптар бойынша қосымша жұмыстар жасау: 

Төмен көрсеткіш берген оқушылармен қосымша жұмыстар  жүргізіліп,   кеткен  кемшіліктерді жою.


Ұсыныс: 

1.         Төмен көрсеткіш берген оқушылар білімі ата-аналармен, сынып жетекшісімен бірлесе қолға алынсын.

2.         Қосымша сабақтар өткізіліп,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар  жүргізіліп, кемшіліктер жойылсын.

3.         Төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылардың ата-аналарымен бірігіп жұмыс жүргізілсін.


Хатшы: Тусиббекова А.И.



Хаттама №2

Мектеп: №64 Ж. Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясы         

Математика –информатика кафедрасы

Қатысқаны:  21   мұғалім             

24.09.2025ж. сағат 13:00 де кафедра мұғалімдерінің жиналысы болып өтті. 

Күн тәртібінде:

  1. №64 Ж. Аймауытов атындағы мектеп-гимназияда 8-11 сыныптардың білім сапасын анықтау мақсатында 2025 ж. 5 қыркүйек №509   бұйрығына сәйкес    15.09-19.09.2025ж. күндері аралығында  8-11 сынып оқушыларының математика пәнінен алынған 0-дік  бақылау жұмысының қорытындысы;
  2. Оқушылардың білімдегі олқылықтарын жою жолдары;
  3. Әртүрлі мәселелер.

Бірінші мәселе бойынша кафедра жетекшісі Сартаева Қ.Ж.  сөз алып, оқушылардың математика пәні бойынша төмендегідей нәтиже көрсеткеніне тоқталды.

2025-2026 оқу жылындағы қыркүйек  айының 15.09-19.09.2025ж  күндері аралығында 8-11 сынып оқушыларынан математика пәні бойынша  білім сапасын анықтау мақсатында жылдық жоспар бойынша диагностикалық анализ жасау үшін  алынған 0-дік бақылау жұмысының  анықтамасына сәйкес нәтижесі төмендегідей:




Сыныбы

Барлығы

Жазғаны

Бағалар

Үлгерім

Сапасы

Орта балы

Пән мұғалімі

5

4

3

2

1

8 «А»

24

22

3

8

10

1

95

50

3.6

Эралиева С.А.

2

8 «Ә»

24

20

0

9

9

2

90

45

3,4

Эралиева С.А.

3

8 «Б»

22

20

1

9

8

2

90

50

3,5

Эралиева С.А.

4

8 «В»

24

24

2

9

11

2

92

46

3,5

Эралиева С.А.

5

8 «Г»

24

22

0

10

10

2

92

42

3,6

Бердимуратова А.Б.

6

8 «Ғ»

23

21

0

10

9

2

91

43

3,6

Бердимуратова А.Б.

7

8 «Д»

21

20

0

9

9

2

90

43

3,4

Бердимуратова А.Б.



162

149

6

64

66

13

91,4

45,6

3,5


1

9 «А»

23

22

1

9

11

1

95

45

3,4

Жакыпбекова А.Т.

2

9 «Ә»

21

20

2

7

10

1

95

45

3,5

Жакыпбекова А.Т

3

9 «Б»

24

23

2

9

10

2

91

47

3,4

Жакыпбекова А.Т

4

9 «В»

24

24

2

9

11

2

91

46

3,4

Жакыпбекова А.Т

5

9 «Г»

19

19

-

7

9

3

84

37

3,2

Жақып Н.

6

9 «Ғ»

19

17

1

7

8

1

94

47

3.5

Тусиббекова А.И.



130

125

8

48

59

10

92

45

3,4


1

10 «А»

24

23

4

7

11

1

95

50

3,6

Мамытова Р.Е.

2

10 «Ә»

22

21

2

8

10

1

95

47

3,5

Тусиббекова А.И.

3

10 «Б»

20

17

2

6

8

1

95

47

3,5

Мамытова Р.Е.

4

10 «В»

20

18

3

5

9

1

95

44

3,5

Мамытова Р.Е.

5

10 «Г»

20

19

2

7

9

1

95

45

3,4

Мамытова Р.Е.



106

98

13

33

47

5

95

47

3,4


1

11 «А»

22

19

2

6

9

2

89

42

3,7

Сартаева К.Ж.

2

11 «Ә»

19

18

2

6

8

2

89

44

3,7

Сартаева К.Ж.

3

11 «Б»

24

22

1

8

10

3

86

40

3,3

Сартаева К.Ж.



65

59

5

20

27

7

88

42

3,1



8-11

463

431

32

165

199

35

92

46

3,4





8 «А» сыныбында «1» бағасын алған оқушылар:Cадыков Ильяс

8 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар:Сәрсенбек Аягөз, Рахым Аңсар

8 «Б» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Тілес Ақжан, Ерболқызы Адина

8 «В» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Шәріп Әлинұр, Ермекбай Бексұлтан

8 «Г» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Дауренбек Д, Ильяс Д

8 «Ғ» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар:  Муханбедияр И, Абилда А

8 «Д» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Карибай Н, Амин Н

9 «А» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Асанбай Рамазан

9 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Сайбек Нұран

9 «Б» сыныбында «1» бағасын алған оқушылар: Өербай Нұрмұхамед, Халчаев Алихан

9 «В» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Құттыбай Бақыткелді, Эсалиев Алдияр

9 «Г» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Абзелбек Заманбек, Даулет Мейіржан, Нұрлан Тимур

9 «Ғ» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Сейдрасил Нұрсайын

10 «А» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар:Ашимов Нұрол

10 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Алтынбеков Райымбек

10 «Б» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Ырымбай Айда

10 «В» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Батыр Заманбек

10 «Г» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Әдумүтәліп Райымбек

11 «А» сыныбында «2» бағасын алған оқушыларӘбдіғаппар Әділбек, Жаниярұлы Асылжан

11 «Ә» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Сапар Бекасыл, Нұрланқызы Шолпан

11 «Б» сыныбында «2» бағасын алған оқушылар: Мұрат Айсу, Ағабек Азамат, Аманбай Қадір

Жіберілген негізгі қателер:

8 сыныптарда жіберілген қателер: теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу, сандар қатарының абсолютті және салыстырмалы жиілігін табу.

9 сыныптарда жіберілген қателер: құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру, квадраттық функция және оның графигі, теңсіздіктер жүйесін шешу, мәтінді есептерді шығару.

10 сыныптарда жіберілген негізгі қателер: арифметикалық прогрессия,  тригонометриялық өрнектерді ықшамдау, синустар теоремасын қолданып есептер шығару.

11 сыныптарда жіберілген негізгі қателер: функцияның анықталу және мәндерінің облысы, кері функция, тригонометриялық теңдеу және теңсіздік, ықтималдықтар, шек, туынды, жанаманың теңдеуі, математикалық күтім, функцияның экстремумдары.

Қорытынды: 

Оқушылармен өтілген тақырыптар бойынша шолу жасау . 

Оқушылармен тақырыптар бойынша қосымша жұмыстар жасау: 

Төмен көрсеткіш берген оқушылармен қосымша жұмыстар  жүргізіліп,   кеткен  кемшіліктерді жою.

Ұсыныс: 

1.Төмен көрсеткіш берген оқушылар білімі ата-аналармен, сынып жетекшісімен бірлесе қолға алынсын.

2.Қосымша сабақтар өткізіліп,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар  жүргізіліп, кемшіліктер жойылсын.

3.Төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылардың ата-аналарымен бірігіп жұмыс жүргізілсін.

Қаулы:

1.Әр бір пән мұғалімі аталған мәселелер бойынша оқушылармен олқылықты жоюға жұмыс жасалынсын.

2.Қосымша сабақтар аясында оқытудың саралау әдісін пайдаланып, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар   жүргізіліп, кемшіліктер жойылсын.

3.Білім алушылардың біліміндегі әлсіз тұстарын жою және білімін толықтыру жөніндегі іс-қимыл жоспарын басшылыққа алып жұмыс жүргізу әрбір пән мұғаліміне жүктелінсін.

Келесі тоқсанда 8-11 сыныптарда математика пәнінің білім сапасын жоғарылату жұмыстары жүргізілсін.

4.Төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылардың ата-аналарымен бірігіп жұмыс жүргізілсін.



Хатшы:                                         Тусиббекова А.И.






Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив