Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
06
март
2024

Кешенді тексеру қорытындысы


Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп –гимназияның 08.02.2024 жылғы №123 бұйрығына сәйкес 19.02-29.02.24 ж аралығында 1-11 сыныптардағы информатика  және 5-11 сыныптардағы математика оқу пәндерінің жүргізілу барысын,мұғалімнің   шеберлігін,теориялық білімін,сабақ беру әдіс-тәсілдерін, сабақ өтілуін,технологияны тиімді пайдалануын,мемлекеттік стандарттың орындалуын,білім сапасын қадағалау мақсатындағы кешенді тексеру

                                                  Анықтамасы

Сабаққа қатысудағы мақсат – пән мұғалімінің қолданатын әдіс-тәсілдерін, оқушылардың сабаққа қызығушылығын дамыту деңгейін анықтау.

Елемесова Тоғжан Әлиханқызы – 1 «А,Ә,Б,В,Г,Ғ,Д», 3 «Г,Ғ», 4 «Ғ» сыныптарына цифрлық сауаттылық пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі – 2 жыл 6 ай, педагог.Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген. 27.02.24 ж. күні 1«А» сыныбының «Роботттың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы»тақырыбындағы сабағына ендім.Ұйымдастыру кезеңінде ширату тапсырмасы«Сенемін-сенбеймін» әдісі қолданды. Алдыңғы біліммен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Ой қозғау» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап берді мысалы: Ойыншық робот құрастырып көрдіңбе? Робот қандай бөлшектерден тұрады?Жаңа сабаққа кіріспе «Мәтінмен жұмыс» әдісі оқулықтағы мәтінді оқыды,өзара талдау жүргізілді,мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап, тексеріп отырды. Практикалық тапсырма берілген суреттегі екі роботтың бөлшектерін салыстырды.Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындады.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағаланды. Сергіту сәтін оқушылардың екі қолының жұмыс жасауына арналған ойын арқылы өткізді.Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс «Ғажайып пошта» әдісі арқылы алынды. 

Пернеханова Жансая Бориханкызы - 2 «А,Ә,Б,В», 3 «Ғ,Д,Е», 4 «А,Ә,Б,В,Г,Ғ,Д,Е» сыныптарына цифрлық сауаттылық пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі – 1 жыл 4 ай, педагог.Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген.26.02.24 ж. күні 2«В» сыныбының «Роботқа арналған программаны іске қосу»тақырыбындағы сабағына ендім.Оқушылардың алдыңғы біліміне  шолу жасау мақсатында «Білім шамы» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтады. Оқушылар   компьютермен, оқулықпен, жеке, жұппен жұмыс жасалды. Жаңа өтілген сабақ бойынша тапсырма Genial.ly (Кім жылдам) платформасы арқылы берілді. Әр тапсырмаға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сергіту сәтін оқушылардың екі қолының жұмыс жасауына арналған ойын арқылы өткізді.Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс «Ғажайып пошта» әдісі арқылы алынды. 

Бекқожаева Тұрсынай Тұрдалықызы - 2 «Ә,В» сыныптарына цифрлық сауаттылық пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі – 8  жыл, педагог-модератор.

14.02.2024 ж. күні «Ә» сыныбына «Роботтың қозғалысы» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы  12 оқушы, сабаққа қатысқаны 12 оқушы.  Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Жүрекпен тілек» әдісі  арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтты. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Жаңа тақырыпқа байланысты  «YouTube»желісінен «Бейнесабақтар» бөлімінен видео көрді. Өткен тақырыпты  смартфондар арқылы Umaigra білім беру   флатформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беру арқылы тексерді. Оқушылар  компьютермен роботтың алға қозғалу алгоритмін жасап шықты. Логикалық тапсырмалар ұсынылды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін көрсете білді. Сабақтың әр тапсырмасына дескриптор жасалған. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды

Акынова Нурбиби Нурлановна - 2 «а, г, ғ, д, е» сыныптарына цифрлық сауаттылық пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі – 11  жыл, педагог-модератор.

21.02.2024 ж. күні «ғ» сыныбына «Роботтың қозғалысын программалау» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы  20 оқушы, сабаққа қатысқаны 20 оқушы.  Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Жүрекпен тілек» әдісі  арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтты. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Жаңа тақырыпқа байланысты  «YouTube»желісінен «Бейнесабақтар» бөлімінен видео көрді. Өткен тақырыпты  смартфондар арқылы Umaigra білім беру   флатформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беру арқылы тексерді. Оқушылар  компьютермен роботтың алға қозғалу алгоритмін жасап шықты. Логикалық тапсырмалар ұсынылды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін көрсете білді. Сабақтың әр тапсырмасына дескриптор жасалған. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды

Кәрібаева Айнұр   Ерланқызы - 3 «А, Б, В, Г, Д» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі – 5 жыл, санатсыз.

16.02.2024 ж күні 3 «А» сыныбында «Робот қолыныңқозғалысы»тақырыбында өткен сабағына қатыстым. Сабақ басында  оқушылар «Жүректен шыққан лебіз» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтты. «Күннің көзін ашу» әдісі арқылы екі топқа бөлінді. Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында «Кім тапқыр» әдісі қолданылды.Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Жаңа тақырыпқа байланысты  «YouTube»желісінен «Бейнесабақтар» бөлімінен видео көрді. Өткен тақырыпты смартфондар арқылы «Umaigra» білім беру  флатформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беру арқылы тексердісұрады. Оқулықпен оқушылар түгел қамтылған. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары,белсенділігі жақсы. Сабаққа қатысып,белсенділік танытқан    оқушылар, сұрақтарға жауап берген оқушылар бағаланды.  Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Бекқожаева Тұрсынай Тұрдалықызы -  4 «А,Ғ» сыныптарына АКТ пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі – 8  жыл, педагог-модератор.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген. 12.02.24 ж. күні 4 «А» сыныбының «Презентацияға арналған ақпарат» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта оқушыларды Flippity сайтында оқушылардың атын таңдау арқылы  2 топқа бөлді. Оқушылардың өткен тақырыптарын пысықтау мақсатында Learningapps.org платформасында ұяшықта жасырылған «Сұрақ-жауап»  арқылы өтілген тақырыптарды пысықтады. Оқушылар  компьютермен, оқулықпен, топпен, жеке, жұппен жұмыс жасалды. Жаңа өтілген сабақ бойынша   оқушылар «Су тіршілік көзі» тақырыбында, интернет желісін пайдалану арқылы  презентацияға  арналған   қажет ақпараттарды іздеп тапты. Өздері жинаған ақпараттар бойынша әр оқушы презентация жасап шықты. Берілген тапсырмалар  бойынша мұғалім  оқушыларды «Жарайсың, Керемет, Жақсы!» деген қанатты сөздермен жігерлендіріп, бағалап отырды. Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Логикалық тапсырмалар орындату арқылы сергіту сәтін өткізді. Сабақты тест тапсырмалары арқылы қорытындылады. Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс алынды.


Ұсыныс:

1.Қосымша жұмыстар жүргізілсін.

2.Үлгерімі төмен оқушылардың сынып жетекшісі және ата-аналарымен бірлесе отырып  жұмыс жүргзілсін



Кешенді тексеру комиссиясының мүшелері:                                         Г.Досан

                                                                                                                      Қ.Иманалиева

                                                                                                                       С.Эралиева










Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп –гимназияның 08.02.2024 жылғы №123 бұйрығына сәйкес 19.02-29.02.24 аралығында 5-6  сыныптардағы математика, информатика  оқу пәнінің жүргізілу барысын,мұғалімнің  шеберлігін,теориялық білімін,сабақ беру әдіс-тәсілдерін, сабақ өтілуін,технологияны тиімді пайдалануын,мемлекеттік стандарттың орындалуын,білім сапасын қадағалау мақсатындағы кешенді тексеру

                                                                                   Анықтамасы

Сабаққа қатысудағы мақсат – пән мұғалімінің қолданатын әдіс-тәсілдерін, оқушылардың сабаққа қызығушылығын дамыту деңгейін анықтау.

Идирисбаева Гүлнар 5 «а,ә,б,в» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі -34 жыл, педагог-зерттеуші.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. Оқушылардың жұмыс дәптерлері және бжб, тжб дәптерлері тексерілген.

22.02.24 ж күні 5 «А» сыныбының «Ондық бөлшектерді 10,100,1000,...0,1,0,01,0,001 сандарына бөлу және көбейту» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта оқушылардыстикерлер бойынша 4 топқа бөлді. «Миға шабуыл»   әдісі арқылы алдыңғы тақырыптарға тоқталып өтті. Оқушылар  оқулықпен,топпен,жеке, жұппен  жұмыс жасалды. Сабақ барысында үй жұмысын тексеру үшін «Өзіңді тексер» әдісін, әр тапсырмаға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады.. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Логикалық тапсырмалар орындату арқылы сергіту сәтін өткізді. Сабақты тест тапсырмалары арқылы қорытындылады. Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс алынды. 

Жунисбекова Ултуар 5 «г,ғ,д» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі -14 жыл, педагог-зерттеуші.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. Оқушылардың жұмыс дәптерлері және бжб, тжб дәптерлері тексерілген.

23.02.24 ж күні 5 «Ғ» сыныбының «Ондық бөлшектерді 10,100,1000,...0,1,0,01,0,001 сандарына бөлу және көбейту» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта оқушыларды стикерлер бойынша 3 топқа бөлді. «Серпілген сауал»   әдісі арқылы алдыңғы тақырыптарға тоқталып өтті. Оқушылар  оқулықпен,топпен, жеке, жұппен  жұмыс жасалды. Сабақ барысында үй жұмысын тексеру үшін «Көршіңді тексер» әдісін қолданды, әр тапсырмаға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар сабаққа белсенді түрде қатысты. Нейрожаттығу жасату арқылы сергіту сәтін өткізді. Сабақты сәйкестендіру тапсырмалары арқылы қорытындылады. Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс білім почтасы арқылы алынды. 

Эралиева Сандугаш 6 «а,ә,б,в» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі -19 жыл, педагог-зерттеуші.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. Оқушылардың жұмыс дәптерлері және бжб, тжб дәптерлері тексерілген.

26.02.2024ж күні 6 «А» сыныбының «Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі» тақырыбындағы сабағына ендім.Сабақта мұғалім жағымды ахуал тудыру мақсатында «Шаттық шеңбері» әдісін қолданды.  Өткен тақырыпты қайталауда Wordwall платформасында «Миға шабуыл» жасады. Оқушылар  оқулықпен, топпен, жеке, жұппен  жұмыстар   жасатты. Тапсырмаларға дескриптор қойылған, бағалау критерийлеріне сәйкес бағалап  отырды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Оқушыларды Jeopardy платформасында қызықты сұрақтар қою арқылы сергітті. Сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды. 

Бердимуратова Айбаршын 6 «г,ғ,д» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді.Еңбек өтілі 20 жыл, педагог-зерттеуші.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. Оқушылардың жұмыс дәптерлері және бжб, тжб дәптерлері тексерілген.

27.02.2024ж күні 6 «Ғ» сыныбының «Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі» тақырыбындағы сабағына ендім.Сабақта мұғалім жағымды ахуал тудыру мақсатында «Жылы лебіз» әдісін қолданды.  Өткен тақырыпты қайталауда Wordwall платформасында «Миға шабуыл» жасады. Оқушылар  оқулықпен, топпен, жеке, жұппен  жұмыстар  жасатты. Тапсырмаларға дескриптор қойылған, бағалау критерийлеріне сәйкес бағалап  отырды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Оқушыларды Jeopardy платформасында қызықты сұрақтар қою арқылы сергітті. Сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды. 

Мыңжасар Айдана 5 «ғ,д» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 5 жыл, санатсыз.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. 20.02.2024ж күні 5 «Ғ» сыныбының «Роботтың сызық бойымен қозғалысы» тақырыбындағы сабағына ендім. Сыныпта барлығы 12 оқушы,қатысқаны 11 оқушы.Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбері» әдісін пайдаланып,оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтты.Сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырды.Өткен білімді еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы WordWall платформасын пайдаланып,оқушыларға сұрақтар қойылды. Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Оқулықпен, топпен және жеке  жұмыстар   жасатты. Тапсырмаларға дескриптор қойылған, бағалау критерийлеріне сәйкес бағалап  отырды. Сергіту сәті жасалынды.Сабақта жаңа әдіс тәсілдер қолданды. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды.

Кадырбекова Айжан 5 «а,ә,б,в» , 6 «а,ә,б,в,г,ғ,д» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 7 жыл, педагог-модератор

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. 21.02.2024 ж күні 5 «А» сыныбының «Роботтың сызық бойымен қозғалысы» тақырыбындағы сабағына ендім. Сыныпта барлығы 12 оқушы,қатысқаны 11 оқушы.Оқушылардан үй тапсырмасын сұрады. Мұғалім сұрақтар қойды үй тапсырмасынан берілген сұрақтарға жауаптар алынды.  Жаңа сабақты меңгерту барысында «Ой бөлісейік» әдісі пайдаланды. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбына  болжам жасатты. Оқулықпен    оқушылар түгел қамтылған. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары, белсенділігі жақсы. Өздерін ұстаулары да жақсы. Сабаққа қатысып, белсенділік танытқан    оқушылар, сұрақтарға жауап берген оқушылар бағаланды.  Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген.

Бекқожаева Тұрсынай Тұрдалықызы - 5 «А,Ә,» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі –8 жыл, педагог-модератор.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген.28.02.24 ж. күні 5 «А» сыныбының «Робо-сумо» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта оқушыларды Classtools сайтында онлайн жеребе тастау арқылы 2 топқа бөлді. Оқушылардың алдыңғы біліміне  шолу жасау мақсатында Learningapps платформасы арқылы өткен тақырыпты пысықтады. Оқушылар  компьютермен,Lego EV3 роботтарымен, топпен, жұппен жұмыс жасады. Жаңа өтілген сабақ бойынша тапсырманыоқушылар Lego EV3 роботтарына  Робо-сумоның  бағдарламасын жазып  2-топ алаңға сумо ойын ережесіне сай роботтарды сайыстырды. Оқушылар роботтармен және оның датчиктерімен жұмыс жасауды жақсы меңгерген, бағдарлама жаза алады. Froggy Jumpsплатформасы арқылы сабақты қорытындылады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сергіту сәтін оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуға арналған ойын арқылы өткізді.Сабақта   жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс оқушылардың бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету мақсатында «Бес саусақ» әдісі арқылы алынды. 

Кәрібаева Айнұр   Ерланқызы - 5 «Б,В, Г, Ғ,Д» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі –5 жыл, санатсыз.

28.02.24 ж. күні 5 «В» сыныбының «Робо-сумо» тақырыбындағы сабағына ендім. Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген. Сабақта мұғалім жағымды ахуал тудыру мақсатында «Жылы лебіз» әдісін қолданды.  Өткен тақырыпты қайталауда Wordwall платформасында «Миға шабуыл» жасады. Оқушылар  оқулықпен, топпен, жеке, жұппен  жұмыстар  жасатты.Оқушылар  компьютермен,Lego EV3 роботтарымен, топпен, жұппен жұмыс жасады. Жаңа өтілген сабақ бойынша тапсырманыоқушылар Lego EV3 роботтарына  Робо-сумоның  бағдарламасын жазып  2-топ алаңға сумо ойын ережесіне сай роботтарды сайыстырды. Оқушылар роботтармен және оның датчиктерімен жұмыс жасауды жақсы меңгерген, бағдарлама жаза алады Тапсырмаларға дескриптор қойылған, бағалау критерийлеріне сәйкес бағалап  отырды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Оқушыларды Jeopardy платформасында қызықты сұрақтар қою арқылы сергітті. Сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды. 

Ахметова Мариям 6 «а,ә,б,в,г,ғ,д» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі -19 жыл, педагог-модератор.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. 22.02.2024ж күні 6 «В» сыныбының «Санды енгізу және шығару» тақырыбындағы сабағына ендім.Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал  туғызды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды.  Оқушыларға оқулықпен, топпен және жеке  жұмыстар  жасатты. Тапсырмаларға дескриптор қойылған, бағалау критерийлеріне сәйкес бағалап   отырды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Оқушыларды Jeopardy платформасында қызықты сұрақтар қою арқылы сергітті. Сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды.


Ұсыныс:

1.Үлгерімі төмен оқушылардың сынып жетекшісі және ата-аналарымен бірлесе отырып  жұмыс жүргізілсін.



Кешенді тексеру комиссиясының мүшелері:                                    Л. Беркимбаева 

                                                                                                                А. Бердимуратова 

                                                                                                               А. Жақыпбекова


























Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп –гимназияның 08.02.2024 жылғы №123 бұйрығына сәйкес 19.02-29.02.24 аралығында 7,8-сыныптардағы математика, информатика   оқу пәнінің жүргізілу барысын,мұғалімнің   шеберлігін,теориялық білімін,сабақ беру әдіс-тәсілдерін, сабақ өтілуін,технологияны тиімді пайдалануын,мемлекеттік стандарттың орындалуын,білім сапасын қадағалау мақсатындағы кешенді тексеру

                                                 Анықтамасы

Сабаққа қатысудағы мақсат – пән мұғалімінің қолданатын әдіс-тәсілдерін, оқушылардың сабаққа қызығушылығын дамыту деңгейін анықтау.

Жакыпбекова Ажар Торехановна7 «а,ә,б,в» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді,  еңбек өтілі 31 жыл, санаты педагог-зерттеуші.

26.02.2024 күні 7 «В» сыныбына алгебра  пәнінен «Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы 24 оқушы,сабаққа қатысқаны 21 оқушы.Сабақ «Жақсы лебіз» әдісімен жағымды психологиялық ахуал қалыптастырумен басталды.. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсатын қойды. Үй жұмысын тексеру«Өзіңді тексер»әдісі арқылы жүргізілді,оқушылар өзін өзі бағалады. «Woordwoll» платформасы арқылы өткен тақырыптарды қайталады. Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасадыжәне үлгермеуші оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді. ЕБҚЕ оқушы тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындады. Берілген тапсырмаға дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақты қысқаша формулаларын жатқа айту арқылы бекітті. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сабақ жан-жақты қамтылып, жаңа технология элементтерін пайдаланды, оқушылар тақырыпты жақсы меңгергені байқалады. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. «Боулинг» ойыны арқылы сергіту сәтін өткізді.Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс алынды. Сабақ өз  дәрежесінде өтті.Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары   мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Жунисбекова Ултуар– математика пәнінің мұғалімі,  еңбек өтілі 14 жыл, санаты педагог-зерттеуші.

27.02.2024 күні 7«Ғ» сыныбына алгебра  пәнінен «Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы 23 оқушы,сабаққа қатысқаны 20 оқушы.Сабақ «Жақсы лебіз» әдісімен  жағымды психологиялық ахуал қалыптастырумен басталды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсатын қойды. Үй жұмысын тексеру«Көршіңді тексер»әдісі арқылы жүргізілді,оқушыларбірін бірі бағалады. Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасадыжәне үлгермеуші оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді. ЕБҚЕ оқушы тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындады. Берілген тапсырмаға дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақты қысқаша формулаларын жатқа айту арқылы бекітті. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сабақ жан-жақты қамтылып, оқушылар тақырыпты жақсы меңгергені байқалады. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Логикалық тапсырмалар арқылысергіту сәтін өткізді.Кері байланыс алынды. Сабақ өз  дәрежесінде өтті.Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Тусиббекова Алтынай Ибрагимджановна – математика пәнінің мұғалімі,  еңбек өтілі 25 жыл, санаты педагог-зерттеуші.

21.02.2024 күні 8 «Ә» сыныбына алгебра  пәнінен «Мәтінді есептерді шығару» тақырыбындағы сабағына   қатыстым. Сыныпта барлығы 23 оқушы, сабаққа қатысқаны 21 оқушы. Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал  туғызды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Үй жұмысын оқушылар интерактивті тақтада берілген  дұрыс жауаптармен тексеріп, өзін өзі бағалады.«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталады. «Кім жылдам?» әдісі бойынша логикалық тапсырмалар орындады. Оқушылар  оқулықпен және жеке жұмыс жасады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақты тест тапсырмалары арқылы бекітті. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сабақ жан-жақты қамтылып, жаңа технология элементтерін пайдаланды, оқушылар тақырыпты жақсы меңгергені байқалады. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды. Сабақ өз  дәрежесінде өтті.

Үлгерімі төмен оқушылар Абжаппарова Анель, Адил Назерке, Алтынбеков Райымбек, Тасболат Байжанға қосымша тапсырмалар берілді, оқушылар дескриптор бойынша жұмыс жасады.Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Мамытова Рахима Елемесовна8«а,б,в,ғ» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді,  еңбек өтілі 32 жыл, санаты педагог-зерттеуші.

26.02.2024 күні 8 «А» сыныбына алгебра  пәнінен «Мәтінді есептерді шығару» тақырыбындағы сабағына   қатыстым. Сыныпта барлығы 24 оқушы, сабаққа қатысқаны 23 оқушы. Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал  туғызды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Үй жұмысын оқушылар интерактивті тақтада берілген  дұрыс жауаптармен тексеріп,«Көршіңді тексер»әдісі арқылы жүргізілді,оқушылар бірін бірі бағалады.«Миға шабул» әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталады. «Кімжүйрік?» әдісі бойынша берілген тапсырманы орындап шықты.Жүйріктер анықталды.Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасады және үлгермеуші оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақты қолданбалы есептер арқылы бекітті. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты , өмірмен байланыстырылып ,тақырып ашылды.  Логикалық тапсырмалар арқылы сергіту сәтін өткізді.Оқушылардың сабаққа қызығушылығы артып,белсенді түрде сабаққа қатысты. Сабақ жан-жақты қамтылып, жаңа технология элементтерін пайдаланды, оқушылар тақырыпты жақсы меңгергені байқалады. Оқушылармен кері байланыс  жасалынды. Сабақ мақсатына жетті.Үлгерімі төмен оқушылар Әбділда Мирас, Халық Ахмеджан,Әбдіқадір Нұртілеуге  қосымша тапсырмалар берілді, оқушылар дескриптор бойынша жұмыс жасады.Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары   мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Нарбекова Нұрайым Маратқызы– математика пәнінің мұғалімі,  еңбек өтілі 1 жыл 6 ай, педагог.

19.02.2024 күні 8 «Г» сыныбына алгебра  пәнінен «Мәтінді есептерді шығару» тақырыбындағы сабағына   қатыстым. Сыныпта барлығы 24 оқушы, сабаққа қатысқаны 24 оқушы. Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал  туғызды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Үй жұмысын «Көршіңді тексер» әдісі арқылы интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен тексерді. baamboozle платформасының көмегімен алдыңғы тақырыпты қайталады.Оқушылар  оқулықпен жеке және жұптық жұмыс жасады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Сабақ жан-жақты қамтылып, жаңа технология элементтерін пайдаланды, оқушылар тақырыпты жақсы меңгергені байқалады. Оқушылармен кері байланыс жасалынды. Барлық оқушы бағаланды.

Үлгерімі төмен оқушылар Асылбек Айбек, Қазыбек Медеу, Әскербай Минуара, Бимурзаева Шұғыла қосымша тапсырмалар берілді.

Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген.

Зиядақызы Құралай8«д,е» сыныптарына математика пәнінен сабақ береді,   еңбек өтілі 22жыл, педагог-зерттеуші.

20.02.2024 күні 8 «Е» сыныбына алгебра  пәнінен «Мәтінді есептерді шығару» тақырыбындағы сабағына   қатыстым. Сыныпта барлығы 20 оқушы, сабаққа қатысқаны 20 оқушы. Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал  туғызды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Үй жұмысын «Көршіңді тексер» әдісі арқылы интерактивті тақтадағы дұрыс жауаппен тексерді. baamboozle платформасының көмегімен алдыңғы тақырыпты қайталады.Оқушылар  оқулықпен жеке және жұптық жұмыс жасады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Сабақ жан-жақты қамтылып, жаңа технология элементтерін пайдаланды, оқушылар тақырыпты жақсы меңгергені байқалады. Оқушылармен кері байланыс жасалынды. Барлық оқушы бағаланды.

Үлгерімі төмен оқушылар Бекишев Бекнұр, Жәдігер Аружан, Маратұлы Нұрсұлтан, Омархан Мұхаммедкеқосымша тапсырмалар берілді.

Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген.  

Мыңжасар Айдана  7 «а,ә,б,г,ғ»,8 «а,ә,г,ғ,е» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 5 жыл, санатсыз.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. 21.02.2024ж күні 8 «Ә» сыныбының «Алгоритм трассировкасы» тақырыбындағы сабағына ендім. Сыныпта барлығы 12 оқушы, қатысқаны 11 оқушы.Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында «Жүрекпен тілек» әдісін пайдаланып,оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтты.Сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырды.«Ой қозғау» әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталады. Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасады.Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін көрсете білді.   Оқушылар компьютермен жұмыс жасады және жұптық және топтық тапсырмалар орындады. Әр тапсырмаларға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады. Сергіту сәтін «Нейрогимнастика» жаттығулары арқылы жасатты.Сабақта жаңа әдіс тәсілдер қолданып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды.

Ахметова Мариям 7 «а,ә,б,в,г,ғ,» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі -19 жыл, педагог-модератор.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. 27.02.2024ж күні 7 «Ә» сыныбының «Күрделі шарттарды программалау» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта мұғалім жағымды ахуал тудыру мақсатында «Шаттық шеңбері» әдісін қолданды.   Оқушыларға  оқулықпен, топпен және жеке  жұмыстар  жасатты. Тапсырмаларға дескриптор қойылған, бағалау критерийлеріне сәйкес бағалап   отырды.  Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Логикалық тапсырмалар арқылысергіту сәтін өткізді.Сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Оқушылардан кері байланыс алынды. 

Кадырбекова Айжан 7 «В », 8 «ә,б,в,г» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 7 жыл, педагог-модератор.

27.02.2024ж күні 7 «В» сыныбының «Күрделі шарттарды программалау» тақырыбындағы сабағына ендім. Оқушы саны-13 . Мұғалімнің күнделікті сабақ жоспары бар,қол қойылған.Оқушылардың оқулықтары ,дәптерлері түгел,тексерілген.Өткен білімді еске түсіру мақсатында WordWall(QuizShow) платформасынпайдаланып, оқушыларға сұрақтар қойылды.   Үй тапсырмасына дайындалмай келген,оқушыларға мұғалім ескерту жасап,сынып жұмысына қосымша тапсырмалар берді.Жаңа сабақ АКТ пайдалана отырып түсіндірді. Оқушылар жаттығулар орындау барысында белсенділік танытты.Үй тапсырмасы беріліп,оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалады. 

Акынова Нурбиби-8 «а,д» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 11 жыл, педагог-модератор 

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. 23.02.2024ж күні 8 «А» сыныбының «Практикум. Циклдік алгоритмдерді программалау» тақырыбындағы сабағына ендім. Сыныпта барлығы 12 оқушы, қатысқаны 12 оқушы.  Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында «Блиц кездесу» әдісін пайдаланып,оқушылар бір-біріне жақсы қасиеттерін айтты. Сабақтың мақсаты мен міндеттері слайдқа шығарылды. Тақырып бойынша материал видеослайд арқылы түсіндіріліп, программамен қалай есептер шығару керек екендігі түсіндірілді. 

Ғылыми терминдер орынды қолданылды.                                                                                                                            Инт.тақта пайдаланылып, есептер шығарылды, программалар құрылды.Оқушылар Pythonпрограммасын қолданыппрактикалық жұмыс жасады. Әр тапсырмаларға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады.Оқушылар екі топқа бөлініп интелектуалды 9 сұрақтарға жауап берілді. Топ бойынша 1 – 2 топтар бал жинады.

Мұғалім өзінің тақырыбын жетік біледі, дайындығы өте жақсы. Сабақ тақырыбы мен мазмұны оқу жоспары мен сабақ кестесіне сай.

Мұғалімнің сабақты жүргізу барысында оқушылармен қарым-қатынасы жақсы болды. Сабақтың соңында оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар қойылып, жауаптар алынды.


Ұсыныс: 

1.Сабақта белсенді оқушыларды олимпиадаларға қатыстыруға көңіл бөлу.

2.Түрлі әдіс-тәсілдерді сабақ барысында тиімділігін арттыру.

3. Демонстрациялық материалдарды көп көлемде қолдану 

Кешенді тексеру комиссиясының мүшелері:                                         Н.Алимбекова 

                                                                                                                      К. Мунашева

                                                                                                                      А. Рустемова








































Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп –гимназияның 08.02.2024 жылғы №123 бұйрығына сәйкес 19.02-29.02.24 аралығында 9,10-сыныптардағы математика, информатика   оқу пәнінің жүргізілу барысын,мұғалімнің   шеберлігін,теориялық білімін,сабақ беру әдіс-тәсілдерін, сабақ өтілуін,технологияны тиімді пайдалануын,мемлекеттік стандарттың орындалуын,білім сапасын қадағалау мақсатындағы кешенді тексеру

                                          Анықтамасы

Сабаққа қатысудағы мақсат – пән мұғалімінің қолданатын әдіс-тәсілдерін, оқушылардың сабаққа қызығушылығын дамыту деңгейін анықтау

Сартаева Қалима-9 «а,ә,б,в» сыныптарына алгебра және геометрия пәндерінен сабақ береді, математика пәнінің мұғалімі.Педагогикалық стажы-34 жыл,санаты-«педагог-зерттеуші».Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,ұзақ мерзімді жоспарлары бар, бекітілген.

 22.02.2024   «Тригонометрия формулалары » тақырыбында өтілген сабағына қатыстым,сыныпта барлығы-22 оқушы,қатысқаны-18,4- оқушы денсаулығына байланысты сабақта болмады. Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел тексерілген . «Жасырылған сөзді табу», «Сәйкестендіру» тесті ұсынылды. «Woordwoll» платформасы арқылы өткен тақырыптарды қайталады. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып,тақырып ашылды. Оқушылар сабақта белсенді. Сабақ өте қызықты мәліметтерге бай ,есептерді жылдам,шапшаң ,ойша ,ауызша шығаруға бейімделген,тапсырмаларды орындау кезінде дескриптор арқылы нақты қадамдар жасалынып,белгіленген критерийлер негізінде оқушылар нақты қол жеткізген нәтижелермен бағаланып,кері байланыс орнатылды.ББЖМ жоспары ,дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалып,бекітілген,дайындық кестесі түзіліп,жұмыс жүргізілуде.

Бердимуратова Айбаршын 9 «г» сыныбына алгебра және геометрия пәнінен сабақ береді.Еңбек өтілі 20 жыл, педагог-зерттеуші.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,  ұзақ мерзімді  жоспарлары бар, бекітілген. Оқушылардың жұмыс дәптерлері және бжб, тжб дәптерлері тексерілген.

28.02.2024  «Тригонометрия формулалары » тақырыбында өтілген сабағына қатыстым,сыныпта барлығы-23 оқушы. Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел тексерілген . «Миға шабуыл», «Сәйкестендіру» тесті ұсынылды. «Додекаэдр» әдісі арқылы өткен тақырыптарды қайталады. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып,тақырып ашылды. Оқушылар сабақта белсенді. Сабақ өте қызықты мәліметтерге бай ,есептерді жылдам,шапшаң ,ойша ,ауызша шығаруға бейімделген,тапсырмаларды орындау кезінде дескриптор арқылы нақты қадамдар жасалынып,белгіленген критерийлер негізінде оқушылар нақты қол жеткізген нәтижелермен бағаланып,кері байланыс орнатылды.ББЖМ жоспары ,дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалып,бекітілген,дайындық кестесі түзіліп,жұмыс жүргізілуде.

Нарбекова Нұрайым-9 «ғ» сыныбына алгебра және геометрия пәндерінен сабақ береді, математика пәнінің мұғалімі.Педагогикалық стажы-1 жыл 6 ай,санатсыз.Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,ұзақ мерзімді жоспарлары бар, бекітілген.

 20.02.2024   «Үшбұрыштарды шешу » тақырыбында өтілген сабағына қатыстым,сыныпта барлығы-20 оқушы,қатысқаны-18. Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел тексерілген. learningapp.com платформасының көмегімен «Жұбын тап» әдісі арқылы тақырыпқа сай сәйкестендіру жұмыстарын жүргізді. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып,тақырып ашылды. Оқушылар  оқулықпен жеке және жұптық жұмыс жасады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалып, қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Оқушылар сабақта белсенділік танытып отырды. Тапсырмаларды орындау кезінде дескриптор арқылы нақты қадамдар жасалынып,белгіленген критерийлер негізінде оқушылар нақты қол жеткізген нәтижелермен бағаланып,кері байланыс орнатылды.ББЖМ жоспары ,дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалып,бекітілген,дайындық кестесі түзіліп,жұмыс жүргізілуде.

Мунашева К.К. -   10 « Ә, В» сыныптарына алгебра және геометрия пәндерінен сабақ береді, математика пәнінің мұғалімі.  Педагогикалық өтілі – 29 жыл 5 ай, санаты «педагог-зерттеуші». Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспарлары бар, бекітілген.

20.02.2024ж. күні 10 «Ә» сыныбында «Туындыны табу ережелері» тақырыбындағы сабағына қатыстым, жалпы оқушы саны – 24. Сабақтың басында оқушылармен   психологиялық жағымды ахуал орнатты. «Миға шабуыл» әдісімен өткен сабақты сұрап, жаңа сабақтың тақырыбын ашты. Жаңа сабақты түсіндіру барысында АҚТ  қолданды. Сабақ барысында топтық, жұптық жұмыстарды тиімді пайдаланды. Сабақты бекітуде «Тест» әдісін пайдаланып сұрақтарға жауап берді.  Одан соң жеке жұмыс ретінде оқушылар тапсырмалар орындады. «Бас  бармақ» әдісімен кері байланыс жүргізіліп, оқушылар сабақтан алған әсерімен бөлісіп, сабақты қорытындылады. Сабақ  барысында Ерханова Ж., Кеңесбек Ұ., Бахытбек Ж.,  сабаққа белсенді қатысты.

Сабақ өз мақсатына жетті. Сабақ   барысында оқушылар белсенді, ұйымдасқан, зейіндері сабаққа шоғырланған болды. Педагогикалық этика мен әдеп нормалары сақталып, «мұғалім – оқушы» қарым-қатынас мәдениеті орындалды. 

Үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді. ББЖМ жоспары бекітілген, дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалып, бекітілген. 

10 «В» сыныбы. «Қоғамдық- гуманитарлық бағыты» .  

 28.02.2024ж . Жалпы саны-26. Сабақ тақырыбы:  «Компланар векторлар».

Оқушылармен психологиялық ахуал орнатылды. «Көршімен ауыс»   әдісімен  үй тапсырмасын   тексерді . «Сұрақ- жауап» арқылы жауаптар алынды.  Жаңа сабақты меңгерту барысында «Ойыңды жалғастыр» әдісі пайдаланды.Оқулықпен    оқушылар түгел  қамтылған.   Қалған оқушылардың дәптерлері уақтылы тексеріліп,кемшіліктері көрсетілген,ескерту жасалған. Сабағы нашар Сатыбалдиева А., Болатбекұлы , Мырзабай А.,  оқушыларына жекелей жұмыс жүргізілді.   Бұл оқушылардың оқулықтары  болмады.   Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары,белсенділігі жақсы.Өздерін ұстаулары да жақсы. Сабаққа қатысып,белсенділік танытқан   оқушылар,сұрақтарға жауап берген оқушылар бағаланды.  Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспарлары бар, бекітілген.

Тусиббекова Алтынай Ибрагимджановна – математика пәнінің мұғалімі,  еңбек өтілі 25 жыл, санаты педагог-зерттеуші.Сабақ беретін сыныптары   10 «А, Г» сыныптары  «Математика- жаратылыстану бағыты» , 10 «Б» сыныбы   «Қоғамдық- гуманитарлық бағыты». 

27.02.2024 күні 10  «А» сыныбына алгебра  пәнінен «Туындының физикалық және геометриялық мағынасы» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы  21 оқушы, сабаққа қатысқаны 18 оқушы.  Оқушыларға жағымды ахуал туғызу үшін, бір-біріне жақсы тілектер айтты. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Үй жұмысын интерактивті тақтада берілген  дұрыс жауаптармен оқушылар өзін-өзітексерді. «Ой қозғау» әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталады. Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасады. Логикалық тапсырмалар ұсынылды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін көрсете білді. Сабақтың әр тапсырмасына дескриптор жасалған. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды.

21.02.2024 күні 10  «Г» сыныбына алгебра  пәнінен «Туынды табу ережелері» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы  24 оқушы, сабаққа қатысқаны 20 оқушы.  Оқушыларға жағымды ахуал туғызу үшін, бір-біріне жақсы тілектер айтты. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Үй жұмысын интерактивті тақтада берілген  дұрыс жауаптармен оқушылар өзін-өзітексерді. «Ой қозғау» әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталады. Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасады. Логикалық тапсырмалар ұсынылды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін көрсете білді. Сабақтың әр тапсырмасына дескриптор жасалған. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды.

20.02.2024 күні 10  «Б» сыныбына геометрия  пәнінен «Векторларды қосу, векторды санға көбейту» тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сабақтың тақырыбын таныстырып, мақсатын айқындады. «Ұста, жалықпа, дұрыс жауапты анықта» әдісі бойынша оқушылар шеңбер құра отырып өткен сабақтағы білімдерін қайта жаңғыртты. Білімді өзектендіру, проблеманы қою арқылы арқылы жаңа тақырыпты түсіндірді. Жұптық, топтық жұмыс жасалды. «Жасырылған сөзді табу», «Сәйкестендіру» тесті ұсынылды. Әрбір тапсырмаға дескриптор құрылып, бағалау критерийлері  нақты қойылған. Әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданып, оқушларды әр тапсырмадан кейін ынталандырып отырды. Оқушылар  оқулықпен жұмыс жасады. Әр тапсырмадан кейін қалыптастырушы бағалау жасап отырды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды. Оқушылар белсенді сабаққа қатысты. Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел, күнделікті тексерілген. Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Рустемова Айнагүл Ортанқызы - 9 «Ә,В,Г,Ғ», 10 «А,Ә,Б,В,Г» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 21 жыл, педагог-сарапшы.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген.27.02.24ж. күні 9 «Ғ» сыныбының «Екі өлшемді массивтер» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта оқушыларды Classtools сайтында онлайн жеребе тастау арқылы 2 топқа бөлді. Оқушылардың алдыңғы біліміне  шолу жасау мақсатында Wordwall (QuizShow) платформасы арқылы өткен тақырыпты пысықтады. Оқушылар   компьютермен, оқулықпен,топпен, жеке, жұппен жұмыс жасалды.Жаңа өтілген сабақбойынша тапсырма Wordwall (LearnWord) платформасы арқылы программада қолданылатын операторлар мен олардың атқаратын қызметтерін сәйкестендіру арқылы берілді. Топқа бөлінген бойынша операторлардың қазақша, орысша, ағылшын нұсқаларын дұрыс тауып, сәйкестендіріп қорытындылады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сергіту сәтін оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуға арналған ойын арқылы өткізді.Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс оқушылардың бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету мақсатында «Бес саусақ» әдісі арқылы алынды. 

Бердімұратова Алтынай Батырхановна - 9 «А,Б,Г», 10 «А,Ә,Б»   сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 15 жыл, педагог-сарапшы.

Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспары бар және бекітілген.27.02.24 ж. күні 9 «А» сыныбының «Екі өлшемді массивтер» тақырыбындағы сабағына ендім. Сабақта оқушыларды Classtools сайтында онлайн жеребе тастау арқылы 2 топқа бөлді. Оқушылардың алдыңғы біліміне  шолу жасау мақсатында Wordwall (QuizShow) платформасы арқылы өткен тақырыпты пысықтады. Оқушылар   компьютермен, оқулықпен, топпен, жеке, жұппен жұмыс жасалды. Жаңа өтілген сабақ бойынша тапсырма Wordwall (LearnWord) платформасы арқылы программада қолданылатын операторлар мен олардың атқаратын қызметтерін сәйкестендіру арқылы берілді. Топқа бөлінген бойынша операторлардың қазақша, орысша, ағылшын нұсқаларын дұрыс тауып, сәйкестендіріп қорытындылады. Әр тапсырмаға дескриптор жасалған, бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалады.Оқушылар белсенді түрде сабаққа қатысты. Сергіту сәтін оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуға арналған ойын арқылы өткізді.Сабақта  жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Кері байланыс оқушылардың бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету мақсатында «Бес саусақ» әдісі арқылы алынды. 

Бекқожаева Тұрсынай Тұрдалықызы - 10 «В,Г,» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі –8 жыл, педагог-модератор.

22.02.2024 ж. күні 10 «Г» сыныбына «CSS (си эс эс) Каскадтық стильді кестелер»тақырыбындағы сабағына  қатыстым. Сыныпта барлығы  12 оқушы, сабаққа қатысқаны 12 оқушы. Сабақ «Жақсы лебіз» әдісімен жағымды психологиялық ахуал қалыптастырумен басталды. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсатын қойды. Үй жұмысын тексеру «Өзіңді тексер» әдісі арқылы жүргізілді.Оқушылар өзін өзі бағалады. «Woordwoll» платформасы арқылы өткен тақырыптарды қайталады.Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қойды. Жаңа тақырыпқа байланысты «YouTube»желісінен«Бейнесабақтар»бөлімінен видео көрді.Оқушыларкомпьютермен  жұмыс жасады. Логикалық тапсырмалар ұсынылды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін көрсете білді. Сабақтың әр тапсырмасына дескриптор жасалған. Оқушылармен кері байланыс өз дәрежесінде жасалынды. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып, тақырып ашылды.

Акынова Нурбиби 9 «а» сыныбына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 11 жыл, педагог-модератор

29.02.2024 ж. күні 9 «А» сыныбына «Екіөлшемді массивтер» тақырыбындағы сабағына қатыса отырып, оқушылардың өте ұйымшыл, сабаққа деген қызығушылықтары бар екенін байқадым, сабақ басталғаннан мұғалім оқушыларға жағымды көңіл күй сыйлап, сабақты бастап кетті, өткен тақырыпты «Сен тұр, мен атайын» әдісі арқылы сұрақ жауап арқылы қайталады, Жаңа сабақ видеоролик арқылы көрсетіліп, «Сәйкестендіру» әдісі арқылы жалғасытырып, компьютер арқылы программалар құрды. Оқушылар еркін программа құра алды, Әрбір оқушыны ауызша және баллдар , смайликтер арқылы бағалап отырды. Сабақтың әр тапсырмасына дискриптор жасаған. Сабақты «Қар лақтыру» әдісі арқылы қорытындылады. Кері байланыс орын алды. Тақырып ашылды. Оқушы өз деңгейлерін өз дәрежесінде көрсетті. 

Ұсыныс:


1.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс өз дәрежесінде   талапқа сай жүргізілсін.

2.Оқушыларды қосымша ресурстар мен  интернет ресурстарды пайдалануға  үйрете отырып   дағдыландыру.

3.Жаңа заман талабына сай ізденімпаз, жауапкершілігі зор, талапты жеткіншек қалыптастыру жолында жұмыстар жүргізу.



Кешенді тексеру комиссиясының мүшелері:                                          А.Абуова 

                                                                                                                      А. Тусиббекова

                                                                                                                      А. Акынова 

































Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп –гимназияның 08.02.2024 жылғы №123 бұйрығына сәйкес 19.02-29.02.24 аралығында11-сыныптардағы математика, информатика  оқу пәнінің жүргізілу барысын,мұғалімнің   шеберлігін,теориялық білімін,сабақ беру әдіс-тәсілдерін, сабақ өтілуін,технологияны тиімді пайдалануын,мемлекеттік стандарттың орындалуын,білім сапасын қадағалау мақсатындағы кешенді тексеру

Анықтамасы

Сабаққа қатысудағы мақсат – пән мұғалімінің қолданатын әдіс-тәсілдерін, оқушылардың сабаққа қызығушылығын дамыту деңгейін анықтау

Мунашева Камшат -   11 «A, Ә» сыныптарына алгебра және геометрия пәндерінен сабақ береді, математика пәнінің мұғалімі.  Педагогикалық өтілі – 29 жыл 5 ай, санаты «педагог-зерттеуші». Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары, ұзақ мерзімді жоспарлары бар, бекітілген.  

19.02.2024ж күні   11 «А» сыныбында«Көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралы» тақырыбында өткен сабағына қатыстым.

Сабақтың басында оқушыларды шарға аттарын жазғызып, есімдерінің бас әрпімен басталатын 2 сөзден айтқызып, психологиялық жағымды ахуал орнатты. «Миға шабулы» әдісімен өткен сабақты сұрап, жаңа сабақтың тақырыбын ашты. Жаңа сабақты түсіндіру барысында АҚТ  қолданды. Сабақ барысында топтық, жұптық жұмыстарды тиімді пайдаланды. Сабақты бекітуде «Тарсия» әдісін пайдаланып сұрақтарға жауап берді, әр топ өз   пазлдарын жинады. Одан соң жеке жұмыс ретінде оқушылар тапсырмалар орындады. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен кері байланыс жүргізіліп, оқушылар сабақтан алған әсерімен бөлісіп, сабақты қорытындылады. Сабақ  барысында Дауренова Дана, Нарбеков Нұржан, Мақсұт Аяулым өте жақсы; Асанбек Мұхаммед, Ахмеджан Әселім жақсы.

Сабақ өз мақсатына жетті. Сабақ  барысында оқушылар белсенді болды. Педагогикалық этика мен әдеп нормалары сақталып, «мұғалім – оқушы» қарым-қатынас мәдениеті орындалды.  

Рустемова Айнагүл Ортанқызы - 11 «А» сыныбына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 21 жыл, педагог-сарапшы.

29.02.2024ж  күні 11«А» сыныбында «Crowdfunding платформаларының жұмыс істеу қағидалары» тақырыбында өткен сабағына қатыстым.Оқушы саны-12.Оқушылардан үй тапсырмасын   сұрады.Мұғалім сұрақтар қойды үй тапсырмасынан берілген сұрақтарға жауаптар алынды.  Жаңа сабақты меңгерту барысында «Ой қозғау» әдісі пайдаланды.Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбына  болжам жасатты.Оқулықпен    оқушылар түгел қамтылған. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары,белсенділігі жақсы.Өздерін ұстаулары да жақсы. Сабаққа қатысып,белсенділік танытқан    оқушылар,сұрақтарға жауап берген оқушылар бағаланды.  Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Бердімұратова Алтынай Батырхановна – 11 «А,Ә,Б,В,Г» сыныптарына информатика пәнінен сабақ береді. Еңбек өтілі - 15 жыл, педагог-сарапшы.

23.02.2024 ж  күні11 «Ә» сыныбында  «Crowdfunding платформаларының жұмыс істеу қағидалары» тақырыбында өткен сабағына қатыстым.Оқушы саны-22Оқушылардан үй тапсырмасын   сұрады.Мұғалім сұрақтар қойды үй тапсырмасынан берілген сұрақтарға жауаптар алынды.  Жаңа сабақты меңгерту барысында «Ой қозғау» әдісі пайдаланды.Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбына  болжам жасатты.Оқулықпен    оқушылар түгел қамтылған. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары,белсенділігі жақсы.Өздерін ұстаулары да жақсы. Сабаққа қатысып,белсенділік танытқан    оқушылар,сұрақтарға жауап берген оқушылар бағаланды.  Мұғалімнің күнтізбелік тақырыптық жоспары  мен қысқа мерзімді жоспары бар, бекітілген және электрондық «Kundelik.kz» порталында енгізілген. 

Зиядақызы Құралай– математика пәнінің мұғалімі,  еңбек өтілі 22 жыл, санаты педагог-зерттеуші.Сабақ беретін сыныптары 11 «Б,Г»,қоғамдық гуманитарлық бағыт,аптасына алгебра және анализ бастамалары -3 сағат,геометрия-1 сағат.Мұғалімнің қысқа мерзімді жоспары,ұзақ мерзімді жоспарлары бар, бекітілген.

 21.02.2024 11 «Б» сыныбына алгебра  пәнінен «Логарифмдік теңдеулер » тақырыбында өтілген сабағына қатыстым,сыныпта барлығы-16 оқушы,қатысқаны-13, 3- оқушы денсаулығына байланысты сабақта болмады. Сыныптағы оқушылардың жұмыс дәптерлері түгел тексерілген . «Жасырылған сөзді табу», «Сәйкестендіру» тесті ұсынылды. «Woordwoll» платформасы арқылы өткен тақырыптарды қайталады. Сабақтың тақырыбы мен мазмұндық сипаты байланысып,тақырып ашылды. Оқушылар сабақта белсенді. Сабақ өте қызықты мәліметтерге бай ,есептерді жылдам,шапшаң ,ойша ,ауызша шығаруға бейімделген,тапсырмаларды орындау кезінде дескриптор арқылы нақты қадамдар жасалынып,белгіленген критерийлер негізінде оқушылар нақты қол жеткізген нәтижелермен бағаланып,кері байланыс орнатылды.ҰБТ жоспары ,дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалып,бекітілген,дайындық кестесі түзіліп,жұмыс жүргізілуде.

Ұсыныс:

1.Сабақта үлгерімі төмен және ынтасы болмай отырған оқушыларға көңіл бөлінсін.

2.Түрлі әдіс-тәсілдердіқолданудың сабақ барысында тиімділігі арттырылсын.

3. Қосымша сабақтар мен жұмыстар жүргізілсін. 

4.Үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізілсін. 

5.ҰБТ –дан математика тандаған оқушылармен дайындықты күшейту.


Кешенді тексеру комиссиясының мүшелері:                   Р.Мақұлбекова

                                                                                                К.Сартаева

                                                                                                Т.Бекқожаева











Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив