2 "Г" сыныпқа баратын ЕБҚЕ оқушы Ташходжаев Мухаммад және
ЕБҚЕ оқушымен алғашқыда сабақ өтуге мүмкіндік болмайтын, мүлде отырмайтын, берілген тапсырманы жасағысы келмейтін, түрлі түсті қалам, желім, қайшыны қолдана алмайтын. Музыканы ұнатпайтын. Құлағын жауып ашуланатын. Артынан қуалап жүретінмін. Дефектолог А.Каражановаға, логопед М.Калабаеваға апардым. Ал қазір отыра алады, зейін қоя алады, тыңдай алады. Музыка тыңдай отырып тапсырмаларын орындай алады. Қайшыны, желімді қолдануды үйренді. Әріптердің бәрін қайталайды. Сынып жетекшінің де