Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
Топтық -түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық -түзету жұмыстары
17.04.2023ж Топтық түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен логикалық ойлауын, қол саусақтарының ұсақ моторикасын дамытуға арналған "Мандала" әдісі жүргізілді.
Топтық -түзету жұмысы
03
май
2023
Топтық -түзету жұмысы
10.04.2023ж Топтық түзету- дамыту жұмысына келетін оқушымен "Мандала" әдісі және дидактикалық ойындар жүргізілді.
Топтық -түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық -түзету жұмыстары
07.04.2023ж Топтық түзету -дамыту жұмысына қатысатын оқушылармен дидактикалық ойындар жүргізілді.
Топтық-түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық-түзету жұмыстары
05.04.23ж Топтық түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушылармен дидактикалық ойындар мен қолдың ұсақ маторикасын дамыту мақсатында "Мандала" әдісі жүргізілді.
Топтық-түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық-түзету жұмыстары
04.04.23ж Түзету -дамыту жұмысына қатысатын оқушымен дидактикалық ойындар әріптермен жұмыс жүргізілді.
Топтық -түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық -түзету жұмыстары
31.03.23ж Топтық түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен "Мандала" әдісі жүргізілді.
Топтық-түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық-түзету жұмыстары
30.03.23ж Түзету -дамыту жұмысына қатысатын оқушымен қол саусақтарының ұсақ маторикасын дамыту мақсатында "Мандала" әдісі және дидактикалық ойын жүргізілді.
Топтық-түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық-түзету жұмыстары
29.03.23. Түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен ойлау қабілетін дамытуға арналған жаттығу және түстерді айта отырып суреттерді бояуарқылы ертегі құрастыру жұмысы жүргізілді.
Топтық - түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық - түзету жұмыстары
28.03.23ж түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушылармен боямақ әдісі жүргізілді. Оқушыға түстерді таңдауына байланысты көңіл-күйі, мінезі туралы түсінік берілді.
Топтық -  түзету жұмыстары
03
май
2023
Топтық - түзету жұмыстары
28.03.23ж түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен қол саусақтарының ұсақ маторикасын дамыту мақсатында мозайкамен және мандаламен жұмыс жүргізілді.