Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
Топтық түзету -дамыту жұмысы
30
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
30.09.22ж Ерекше білімді қажет ететін оқушылармен жұмыс жүргізілді. и ещё 2 Нравится Комментировать Поделиться
Топтық түзету -дамыту жұмысы
28
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
28.09.22ж Ерекше білімді қажет ететін оқушымен фазлдарды құрастыру арқылы танымын дамыту жұмысы жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
28
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
28.09.22ж Ерекше білімді қажет ететін оқушымен есте сақтауын анықтау үшін минутқа қарап пішіндердің орнын табу жұмысы жүргізілді. Нравится Комментировать Поделиться
Топтық түзету -дамыту жұмысы
27
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
27.09.22ж іс - тәжірибеден өтетін мамандармен бірге ерекше білімді қажет ететін оқушымен психологиялық қолдау жұмысы жүргізілді. Нравится Комментировать Поделиться
Топтық түзету -дамыту жұмысы
27
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
27.09.22 Ерекше білімді қажет ететін оқушымен "Мандала" әдісі жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
27
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
27.09.22ж Ерекше білімді қажет ететін оқушымен психологиялық қолдау жұмысы жүргізілді. и ещё 5 Нравится Комментировать Поделиться
Топтық түзету -дамыту жұмысы
26
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
26.09.22ж  сынып жетекшінің сұранысы бойынша  оқушымен жеке кеңес беру жұмысы ұйымдастырылды.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
26
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
26.09.22ж Іс-тәжірибеден өтетіп жүрген студенттермен бірге ерекше білімді қажет ететін оқушымен дамыту жұмысы жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
26
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
26.09.22ж Іс-тәжірибеден өтетіп жүрген студенттермен бірге ерекше білімді қажет ететін оқушымен дамыту жұмысы жүргізілді.  
Топтық түзету -дамыту жұмысы
23
сентябрь
2022
Топтық түзету -дамыту жұмысы
23.09.22 ж  ЕББҚ ететін оқушымен пішіндермен, фазлдармен жұмыс жүргізілді.