Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
Психологиялық көмек
17
апрель
2024
Психологиялық көмек
2.04.2024ж Барлық 4-сынып оқушыларынан Аутодеуструктивті мінез-құлықтың  алдын -алу  мақсатында Пип Уилсонның "Ағаштағы адамдар", "Кактус"әдісі, "Аяқталмаған сөйлем" әдісі жүргізілді.
Топтық  түзету-дамыту жұмысы
17
апрель
2024
Топтық түзету-дамыту жұмысы
17.04.2024ж Түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен ойлау қабілетін дамыту мақсатында уақытпен пазл құрастыру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында дидактикалық ойындар жүргізілді.
Психологиялық көмек
03
апрель
2024
Психологиялық көмек
03.04.2024ж 10 "В", 8"А",9"А", 10"А",  сынып оқушыларынан М.Фергиюсен мен Д.Расселдің аутоагрессияның алдын -алу әдістемесі алынды.
Топтық - түзету жұмыстары
03
апрель
2024
Топтық - түзету жұмыстары
03.04.2024ж Түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған "Мандала" әдісі жүргізілді.
Психологиялық көмек
02
апрель
2024
Психологиялық көмек
02.04.2024ж 8-9 сынып оқушыларынан М.Фергиюсен мен Д.Расселдің аутоагрессияның алдын -алу әдістемесі алынды.
Топтық -түзету жұмыстары
01
апрель
2024
Топтық -түзету жұмыстары
01.04.2024ж ЕБҚЕ оқушымен жеке жұмыс жүргізілді. Оқушы пішіндермен және дыбыс шығару арқылы түстермен жұмыс жасады.
Топтық-түзету жұмыстары
01
апрель
2024
Топтық-түзету жұмыстары
01.04.2024ж  түзету -дамыту жұмысына қатысатын оқушымен ойлау қабілетін дамытуға арналған дидактикалық ойындар жүргізілді. Оқушы пазлдар, психогеометриялық фигураларды құрастырды.
Психологиялық көмек
13
март
2024
Психологиялық көмек
11.03.2024ж. 6”Г”сынып оқушыларына “Мен-жеке тұлғамын” тренингі жүргізілді.​https://www.facebook.com/100036183080850/videos/3435252586766221/​​​
Топтық-түзету жұмысы
13
март
2024
Топтық-түзету жұмысы
13.03.2024ж Оқушылармен топтық-түзету жұмыстары жүргізілді.
Сұраныс бойынша жұмыстар
13
март
2024
Сұраныс бойынша жұмыстар
13.03.2024ж Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушымен жеке жұмыс жүргізілді.