Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
Сұраныс бойынша жұмыс
01
март
2023
Сұраныс бойынша жұмыс
23.02.2023ж. Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді.
Сұраныс бойынша жұмыс
01
март
2023
Сұраныс бойынша жұмыс
20.02.2023ж. Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді. Қарым- қатынас және эмоция тесті алынып,зерттеу жүргізілді. Все реакции:1Калима Сартаева
Сұраныс бойынша жұмыс
01
март
2023
Сұраныс бойынша жұмыс
17.02.2023ж. Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
01
март
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
17.02.2023ж. Топтық түзету- дамыту сабағына қатысатын оқушымен қол саусақтарының моторикасын дамытуға байланысты жұмыстар жасалды.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
01
март
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
17.02.2023ж. Топтық түзету- дамыту сабағына қатысатын оқушымен қол саусақтарының моторикасын дамытуға байланысты жұмыстар жасалды.
Психологиялық зерттеу әдісі
01
март
2023
Психологиялық зерттеу әдісі
16.02.2023ж. Lesson Study зерттеу жүргізілетін 7 “Д”сынып оқушыларының қарым-қатынас,өзін бағалау деңгейіне, темпераменті және оқу мотивациясына зерттеу жүргізілді. “Өмір- бумеранг” видеоролигі көрсетіліп, кері байланыс алынды.
Сұраныс бойынша жұмыс
01
март
2023
Сұраныс бойынша жұмыс
16.02.2023ж. Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
01
март
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
15.02.2023ж. Топтық түзету- дамыту сабағына қатысатын оқушымен қол саусақтарының моторикасын дамытуға байланысты жұмыстар жасалды.
Психологиялық көмек
01
март
2023
Психологиялық көмек
14.02.2023ж. Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
23
февраль
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
23.02.2023ж түзету -дамыту жұмысына қатысатын оқушымен қолдың ұсақ маторикасын  дамыту мақсатында дәндерді пайдалану арқылы ертегі мүсінін жасау әдісі жүргізілді.