25.02.2022ж Топтық түзету-дамытуға қатысатын оқушылардың зейінін шоғырландыруға арналған ұқсастықтарды тап әдісі, бастауыш сынып оқушыларына арналған мандала әдісі. _Психология_Шымкент_әдістемелікорталық
24.02.2022ж Ата-ананың сұранысы бойынша мектеп алды дайындық тобы оқушысымен мінез-құлқын анықтауға арналған психодиогностикалық жұмыс ұйымдастырылды. _Психология_Шымкент_әдістемелікорталық
22.02.2022ж Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқу мотивін анықтауға арнықтауға арналған "Түймедақ" әдісі, сыныптағы қарым -қатынасты анықтауға арналған "Социометрия" әдісі жүргізілді. _Психология_Шымкент_әдістемелікорталық
22.02.2022ж Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқу мотивін анықтауға арнықтауға арналған "Түймедақ" әдісі, сыныптағы қарым -қатынасты анықтауға арналған "Социометрия" әдісі жүргізілді. _Психология_Шымкент_әдістемелікорталық
22.02.2022ж Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқу мотивін анықтауға арнықтауға арналған "Түймедақ" әдісі, сыныптағы қарым -қатынасты анықтауға арналған "Социометрия" әдісі жүргізілді. _Психология_Шымкент_әдістемелікорталық
22.02.2022ж Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқу мотивін анықтауға арнықтауға арналған "Түймедақ" әдісі, сыныптағы қарым -қатынасты анықтауға арналған "Социометрия" әдісі жүргізілді. _Психология_Шымкент_әдістемелікорталық
18.02.2022ж Бастауыш сынып оқушысымен топтық түзету-дамыту жұмысы жүргізілді. Түзету жұмысында өзін бағалауға арналған "Сан" әдісі, темпераментін анықтауға арналған "Психогеометриялық әдіс" және "Мандала" әдісі жүргізілді. ПсихологияШымкент_әдістемелікорталық