Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
Топтық -түзету жұмыстары
17
апрель
2024
Топтық -түзету жұмыстары
11.04.2024ж Топтық-түзету дамыту жұмысына қатысатын оқушымен ойлау қабілетін дамытуға арналған ойын -жаттығулар жүргізілді.
Психологиялық көмек
17
апрель
2024
Психологиялық көмек
11.04.2024ж 8"Д"сынып оқушыларынан М.Фергиюсен мен Д.Расселдің аутоагрессияның алдын -алу әдістемесі алынды.
Психологиялық көмек
17
апрель
2024
Психологиялық көмек
2.04.2024ж Барлық 4-сынып оқушыларынан Аутодеуструктивті мінез-құлықтың  алдын -алу  мақсатында Пип Уилсонның "Ағаштағы адамдар", "Кактус"әдісі, "Аяқталмаған сөйлем" әдісі жүргізілді.
Топтық  түзету-дамыту жұмысы
17
апрель
2024
Топтық түзету-дамыту жұмысы
17.04.2024ж Түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен ойлау қабілетін дамыту мақсатында уақытпен пазл құрастыру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында дидактикалық ойындар жүргізілді.
Психологиялық көмек
03
апрель
2024
Психологиялық көмек
03.04.2024ж 10 "В", 8"А",9"А", 10"А",  сынып оқушыларынан М.Фергиюсен мен Д.Расселдің аутоагрессияның алдын -алу әдістемесі алынды.
Топтық - түзету жұмыстары
03
апрель
2024
Топтық - түзету жұмыстары
03.04.2024ж Түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған "Мандала" әдісі жүргізілді.
Психологиялық көмек
02
апрель
2024
Психологиялық көмек
02.04.2024ж 8-9 сынып оқушыларынан М.Фергиюсен мен Д.Расселдің аутоагрессияның алдын -алу әдістемесі алынды.
Топтық -түзету жұмыстары
01
апрель
2024
Топтық -түзету жұмыстары
01.04.2024ж ЕБҚЕ оқушымен жеке жұмыс жүргізілді. Оқушы пішіндермен және дыбыс шығару арқылы түстермен жұмыс жасады.
Топтық-түзету жұмыстары
01
апрель
2024
Топтық-түзету жұмыстары
01.04.2024ж  түзету -дамыту жұмысына қатысатын оқушымен ойлау қабілетін дамытуға арналған дидактикалық ойындар жүргізілді. Оқушы пазлдар, психогеометриялық фигураларды құрастырды.
Оқушымен жеке жұмыстар
14
март
2024
Оқушымен жеке жұмыстар
14.03.2024ж Оқушымен жеке жұмыс жүргізілді."Мандала" әдісі жүргізілді. "Мандала" әдісінің мақсаты: оқушы бойындағы шығармашылықты және ішкі жағдайын үйлестіруді дамыту.