Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Ж.Аймаутов атындағы №64 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Телефоны приемной:
8(7252) 95-47-35
+7(707) 889-82-40
Версия для
слабовидящих
Психологиялық көмек
14
февраль
2023
Психологиялық көмек
09.02.2023 ж Ата-аналар және мектеп ұстаздарының қатысуымен  " Тиімді қарым-қатынас орнату арқылы оқушы белсенділігін арттыру" тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.  Мақсаты: ата-ана мен ұстаздардың тығыз қарым-қатынас орнату арқылы оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру. Дөңгелек үстел барысында,  топтағы психологиялық ахуалды анықтау мақсатында " Көңіл -күй  аралы" әдісі қолданылды. Ата-аналармен ұстаздардың көңіл-күйін көтеру үшін "Менің қалпағым әдісі жүргізілді. Сонымен қатар
Топтық түзету -дамыту жұмысы
14
февраль
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
14.02.2023 ж Топтық түзету -дамыту жұмына қатысатын оқушылармен "Мандала" әдісі және оқу мотивациясын анықтау сауалнамасы және дидактикалық ойын жүргізілді.
"Қазақстан-менің алтын бесігім" атты мектепішілік іріктеу сурет байқауы дефектолог, логопед оқушылары арасында өтті.
07
февраль
2023
"Қазақстан-менің алтын бесігім" атты мектепішілік іріктеу сурет
Ж.Аймауытов атындағы N64мектеп "Ризашылық- мейірімділік бұлағы" жалпы ұлттық мәдени-  білім беру жобасы аясында "Қазақстан-менің алтын бесігім" атты мектепішілік іріктеу сурет байқауы дефектолог, логопед оқушылары арасында өтті. Суреттерге мектеп мұғалімдері дауыс беру арқылы орындар  белгілі болды.  Бас жүлдені Айдапкелов Бағжан, Мейрбек Аяжан, Ермахан Еңлік иеленді.  1 орынды  Нысанов Санжар, Мейрбек Айнара, Асан Мирас, Бакирова Мерей иеленді.  2 орынға Қасымхан  Айдос, Кеңес Сезім,
Топтық түзету -дамыту жұмысы
07
февраль
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
07.02.2023ж Түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушымен "Мандала" әдісі жүргізілді.
Топтық түзету -дамыту жұмысы
07
февраль
2023
Топтық түзету -дамыту жұмысы
07.02.2023ж Топтық  түзету-дамыту жұмысына қатысатын оқушылармен "Мандала" әдісі жүргізілді. Мандала әдісі қол саусақтарының ұсақ маторикасын дамытады. Сонымен қатар оқушылардың жылдамдықты арттыру мақсатында ойша есептер шығарылды.
"ҰЛЫ ДАЛА ҰРПАҒЫ" V республикалық байқауға инклюзивтегі оқушы Әділхан Айжан қатысты.
06
февраль
2023
"ҰЛЫ ДАЛА ҰРПАҒЫ" V республикалық байқауға инклюзивтегі оқушы Әділхан
28-29 қаңтарда ұйымдастырылған "ҰЛЫ ДАЛА ҰРПАҒЫ" V республикалық байқауға 64 мектеп-гимназияда оқитын дефектолог- логопед сабағына қатысатын Әділхан Айжан "Анашым аман жүрші" әнді үлкен сахнаға жанды дауыста ән шырқады. Оқушы сахнаға бірінші шығуы. Айжан І орын және жетекшісі  Айгерім Уланқызы Алғыс хатпен марапатталды.  Түркістан қаласындағы ойын-сауыққа 50% жеңілдік және Алматы қаласына жолдама алды.  Жетекшісі:  педагог-дефектолог Каражанова Айгерім Уланқызы.
Артикуляция дегеніміз не?
06
февраль
2023
Артикуляция дегеніміз не?
Артикуляциялық жаттығу дегеніміз не?   Артикуляциялық жаттығулар дегеніміз — ол сөйлеу тілі аппаратының бұлшық еттерін шынықтыратын, оның мүшелерінің қимыл-қозғалыстарын қалыптастыратын және нығайтып, жетілдіретін арнайы іріктеліп алынған жаттығулар болып табылады. Артикуляциялық жаттығудың басты талабы-жүйелілік. Жаттығуды орындау кезеңі активті және пассивті болып екіге бөлінеді. -активті, бала барлық тапсырманы өз бетімен орындағанда; — пассивті, балаға қимылдарды дұрыс орындауға үлкен кісі
"Алтын қолдар" сәндік қолданбалы өнер байқауы.
06
февраль
2023
"Алтын қолдар" сәндік қолданбалы өнер байқауы.
2 "Г" сынып оқушысы Ташходжаев Мухаммад Ерекше білімді қажет ететін оқушыларды қолдау орталығы ұйымдастыруымен өткен байқауға өзінің "Жыл мезгіліне" байланысты жасаған туындысын көрмеге ұсынды. Жетекшісі: педагог-дефектолог Каражанова Айгерім Уланқызы  
Психологиялық көмек
02
февраль
2023
Психологиялық көмек
02.02.2023 Оқушының сұранысы бойынша тыныштандыру, релакцациялық жұмыс жүргізіліп, оқушымен "Мандала" бояу әдісі жүргізілді және әңгімелесу әдісі өтті. Оқушымен кері байланыс жүргізілді.
Сұраныс бойынша жұмыс
02
февраль
2023
Сұраныс бойынша жұмыс
02.02.2023ж Сынып жетекшінің сұранысы бойынша оқушыдан отбасындағы пстхологиялық ахуалды анықтау, өзін бағалауы, темпераменті, агресмивті мінез-құлығын анықтауға арналған психодиогностика жүргізілді.